AdWords – reklama na każdą kieszeń

Prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych w internecie wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. To powoduje, że nawet te firmy, które nie dysponują znacznymi środkami przeznaczonymi na reklamę, mogą z powodzeniem promować się w sieci i dzięki temu zyskiwać wielu nowych klientów, poprawiając swoje zyski.

 

Jeżeli chodzi o niskie koszty oraz o bardzo dobre efekty, wtedy warto wybrać AdWords – reklama tego rodzaju cieszy się obecnie dużym powodzeniem. Polega ona na stworzeniu kampanii linków sponsorowanych, które wyświetlane są bezpośrednio w wyszukiwarce Google – na od razu widocznej pozycji, czyli na górze nad wynikami wyszukiwania oraz w bocznym boksie. Również reklamy tego rodzaju wyświetlać mogą się na innych stronach internetowych współpracujących z Google. AdWords to reklama kontekstowa, dopasowana do wyniku wyszukiwania, dlatego też trafia bezpośrednio do odbiorców.

 

Rozliczenie za promocję następuje przede wszystkim w systemie PPC – Pay-Per-Click, czyli jako opłata za jedno klikniecie. To powoduje, że nie płaci się za samo wyświetlanie reklamy, ale tylko za podjętą akcję przez potencjalnego klienta AdWords – reklama jest w związku z tym bardziej opłacalna. Dodatkowo także można łatwo określić limity kosztowe dla kampanii linków sponsorowanych, dlatego też nie będzie kosztowała ona więcej niż zastrzegł sobie reklamodawca.

 

 

Zasadniczo kampanię AdWords można prowadzić samodzielnie, niemniej jednak dopasowanie odpowiednich słów kluczowych, a także innych parametrów związanych z realizacją kampanii, może być dużym problemem. Dlatego służymy naszą pomocą w Agencji Interaktywnej Internetica posiadamy wieloletnie doświadczenie w AdWords – posiadamy certyfikat Google AdWords jako Certyfikowany Partner. Przygotujemy dla ciebie konkretny plan kampanii i wdrożymy go, a także będziemy informować cię o wynikach. W ten sposób masz pewność, że zainwestowane w reklamę AdWords pieniądze wrócą do ciebie i dadzą ci oczekiwane zyski. Zapraszamy!