Analiza ruchu i konwersji - dbamy o najwyższy zwrot z inwestycji

Różnorodne działania marketingowe i promocyjne, bez względu na wykorzystywany kanał komunikacji, mają skłonić klientów do określonej reakcji. Jeżeli tak się stanie, osiągamy zamierzony cel, czyli w odniesieniu do witryny internetowej konwersję – wykonanie pożądanej akcji przez internautę. Przykładem konwersji może być włożenie towaru do koszyka w sklepie internetowym, zarezerwowanie miejsca w hotelu, wypełnienie formularza kontaktowego, a także odwiedzenie konkretnej liczby podstron czy po prostu spędzenie określonej ilości czasu na Twojej witrynie. Wszystko zależy od tego, jaki postawimy sobie cel. 

Czy cel został osiągnięty? Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba dokonać rzetelnej analizy ruchu i konwersji na Twojej stronie i wyciągnąć z niej wnioski. Dzięki temu można zaplanować takie działania e-marketingowe, które będą w Twoim przypadku najbardziej efektywne. 

Wykonujemy szczegółowe analizy ruchu i konwersji i na ich podstawie planujemy kolejne, maksymalnie skuteczne działania. Powierzając nam prowadzenie akcji e-marketingowych, możesz być pewien, że otrzymasz cenne informacje, nie tylko na temat pozycji Twojej strony w Google czy kliknięć w sponsorowany link, ale przede wszystkim – odnośnie opłacalności konkretnych działań.