Analiza strony internetowej klienta

Przed rozpoczęciem pozycjonowania konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej klienta, czyli audytu. Podczas niego zbieramy dane, od których będą zależały dalsze kroki związane z promocją Twojej strony internetowej.

 

Strona internetowa powinna być dla swojego właściciela wizytówką. Zdarza się jednak, że nie jest ona do tego odpowiednio przygotowana, a tym samym również konsekwencją często są problemy z jej wyszukiwaniem w Google. Gdy wobec tego potrzebujesz informacji czy Twoja strona jest dobrze przygotowana do pozycjonowania, nasza odpowiedź to analiza strony internetowej.

 

Posiadamy nowoczesne narzędzia, dzięki którym jesteśmy w stanie przeprowadzić dokładny audyt strony. Mamy również wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, dlatego też możemy przygotować dla Ciebie wszechstronną i precyzyjną analizę, która będzie uwzględniała wiele rożnych elementów Twojej strony internetowej.

 

Nasza analiza włącza szeroką gamę czynników. Są to między innymi:

  • informacje o poprawności kodu strony internetowej

  • liczba linków wskazujących na stronę

  • stopień zindeksowania strony w wyszukiwarkach

  • szeroka gama wskaźników SEO dla strony

  • źródła i liczba odwiedzin witryny

 

Po zakończeniu analizy strony internetowej klienta przekazujemy mu informacje dotyczące wyniku audytu i nasze zalecenia. Dzięki nim uda Ci się wprowadzić odpowiednie modyfikacje na stronie internetowej, aby mogła ona lepiej współpracować z Google i tym samym przyciągała więcej odwiedzających.

 

 

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług audytu stron internetowych – to podstawowa czynność wówczas, gdy planujesz zacząć promocję swojej strony i zależy ci na tym, aby była ona do tego optymalnie przygotowana. Skontaktuj się z nami i zleć nam audyt, a my wykonamy go kompleksowo i profesjonalnie!