Audyt linków sponsorowanych

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron internetowych. Żeby jednak mogły one osiągnąć najlepszą skuteczność, wówczas warto zdecydować się na audyt linków sponsorowanych, dzięki któremu będzie można poprawić efektywność reklam.

 

Google daje możliwość samodzielnego prowadzenia kampanii AdWords. Warto jednak pamiętać o tym, że bez odpowiedniej wiedzy w tej dziedzinie można popełnić wiele błędów wpływających na jej skuteczność. Warto w takim przypadku skorzystać z audytu lub też powierzyć prowadzenie kampanii ekspertom w tej dziedzinie, na przykład naszej agencji interaktywnej Internetica.

 

W kampaniach Google AdWords istnieje wiele różnych czynników, które wpływają na skuteczność prowadzonych działań. Gdy rentowność tego rodzaju działań jest niska, wtedy audyt linków sponsorowanych da odpowiedź dotyczącą przyczyn takiego stanu rzeczy.

 

Skuteczność kampanii AdWords w ramach audytów włącza między innymi następujące czynniki:

  • cele kampanii reklamowej

  • ustawienia i struktura reklam

  • dopasowanie słów kluczowych

  • budowa grup reklamowych

  • efektywność tekstów reklamowych

  • dobór stron docelowych

  • analiza konkurencji

  • analiza trendów w wyszukiwarce

 

Oczywiście, jest to tylko kilka różnych czynników, ponieważ jest ich więcej, by można było przygotować pełny raport uwzględniający wszystkie elementy kampanii.

 

Dzięki wykonaniu audytu linków sponsorowanych Google AdWords możesz:

  • dowiedzieć się, czy Twoje środki finansowe są przyszłościowo inwestowane

  • sprawdzić, czy polityka słów kluczowych jest optymalna

  • przekonać się, jak Twoja kampania wygląd na tle konkurencji

  • dowiedzieć się, czy struktura kampania i jakość tekstów są na właściwym poziomie

  • otrzymać dokładnie wskazówki, co należy zrobić, aby poprawić efektywność kampanii

 

 

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług w ramach audytu SEO – skontaktuj się z nami, aby uzgodnić szczegóły!