Do czego służy planer słów kluczowych?

Wyszukiwanie nowych słów kluczowych może być trudne, zwłaszcza w trakcie prowadzonych już kampanii, dlatego też w takich sytuacjach przydaje się planer słów kluczowych udostępniony przez Google w ramach AdWords.

 

Planer słów kluczowych to specjalne narzędzie, które działa jako warsztat do tworzenia nowych słów kluczowych na potrzeby nowych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych, a także pozwala na rozwijanie już działających kampanii. Narzędzie to jest całkowicie bezpłatnie udostępnione dla użytkowników AdWords. Dostęp do planera znajduje się w karcie „Narzędzia” w menu konta AdWords pod przyciskiem „Planer słów kluczowych”.

 

W planerze znajdują się propozycje słów kluczowych oraz reklam, które mogą być wykorzystane w promocji, również pozwala on na sprawdzenie historycznych statystyk dla danych stron, a także można z nim sprawdzić prognozowaną skuteczność listy fraz kluczowych. Na jego podstawie da się też ustalać budżet kampanii i konkurencyjne stawki.

 

Warto pamiętać o tym, że chociaż planer słów kluczowych to kopalnia pomysłów na słowa kluczowe dla danej strony internetowej, to jednak realna efektywność prowadzonej na ich podstawie kampanii może być zróżnicowana. O tym, czy będzie ona skuteczna, decydują także inne czynniki, między innymi dany produkt czy usługa, wyznaczony budżet, stawki, również zachowania klientów.

 

W naszejAgencji Internetica służymy zawsze kompleksową pomocą w dobieraniu słów kluczowych, także bazując na wskazaniach z planera Google AdWords, niemniej jednak zawsze dokładnie sprawdzamy je pod kątem ich potencjalnej skuteczności w powiazaniu z innymi kryteriami kampanii. To powoduje, że nasze działania są tak skuteczne!