Google AdWords w sieci reklamowej

Google to bardzo dobra platforma do prowadzenia działań e-marketingowych w jej rozbudowanej sieci reklamowej. W naszej agencji Internetica zapewniamy Ci fachowe wsparcie w prowadzeniu takich kampanii – zawsze zgodnie z twoimi indywidualnymi życzeniami.

 

Siecią reklamową Google nazywa się zbiór stron internetowych, w tym stron Google, na przykład jest to poczta e-mailowa Gmail, blogi Blogger i serwis YouTube, na których pokazywane są reklamy AdWords. Dodatkowo także włącza ona witryny mobilne oraz aplikacje. Zasięg sieci reklamowej AdWords jest wobec tego bardzo szeroki – to miliony różnych witryn, blogów, serwisów.

 

Dzięki reklamom Google AdWords w sieci reklamowej można uzyskać dostęp do pokaźnego grona klientów, a ponadto ma się możliwość doboru stron, na których mają być one widoczne, aby dopasować je do grupy docelowej.

 

Do klientów można docierać między innymi na następujące sposoby:

  • za pomocą słów kluczowych AdWords oraz tematów z użyciem kierowania kontekstowego, aby reklamy widoczne były dla tych obiorców, którzy będą zainteresowani daną ofertą

  • z użyciem konkretnych stron internetowych – tych, które odpowiadają przekazowi reklamowemu reklamodawcy, można wybrać miejsca docelowe, a także zablokować je na tych witrynach, które nie są trafne

  • docierając do użytkowników już zainteresowanych ofertą – w ramach kompanii remarketingowej, co powoduje, że reklama wyświetlana jest osobom, które odwiedziły już Twoją stronę, ma ona na celu nakłonienie ich do ponownego skorzystania z oferty, również zwiększa świadomość marki

 

Reklamy w sieci reklamowej mogą mieć różnego rodzaju postać. Oto najpopularniejsze z nich:

  • reklamy tekstowe – zawierają wyłącznie tekst, w tym linki prowadzące do strony docelowej

  • reklamy graficzne – zawierają grafikę lub zdjęcia

  • reklamy multimedialne – zawierają animacje lub innego rodzaju ruchome obrazy

  • reklamy wideo – mają postać filmów

 

 

Wybierając reklamy Google AdWords w sieci reklamowej, możesz uzyskać bardzo dobrą skuteczność w przekazywaniu komunikatów marketingowych o swojej firmie. To powoduje, że zwiększasz sprzedaż swoich usług i produktów, zyskujesz nowych lojalnych klientów oraz zwiększasz świadomość swojej marki i budujesz jej pozytywny wizerunek.