Kampanie w mediach społecznościowych

Chcesz doprowadzić do wzrostu wartości Twojej marki w Internecie?

Zbuduj wokół niej społeczność.

Media społecznościowe to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych. Właściwie wykorzystywane pomagają stworzyć pozytywny i silny wizerunek firmy i marki, prowadząc w prostej linii do zwiększenia sprzedaży. Są  źródłem cennej wiedzy na temat obecnych i potencjalnych klientów, ich oczekiwań oraz wymagań. Pozwalają na bieżąco śledzić trendy na rynku i kierunki, którymi podąża konkurencja. Co najważniejsze, kampanie w mediach społecznościowych nie wymagają dużych nakładów finansowych, aby firma zyskała wizerunkowo i sprzedażowo oraz dotarła do nowych klientów, którzy pragną identyfikować się z marką. O sukcesie decyduje bowiem pomysł, konsekwencja w działaniu, regularna aktywność, umiejętność prowadzenia dyskusji i zjednywanie sobie ludzi, czyli fanów, a przede wszystkim – wyciąganie wniosków z prowadzonych działań. 

Twoja firma na Facebooku

Prowadzenie profilu firmowego w social mediach jest zajęciem czasochłonnym, wymagającym systematyczności, technicznej wiedzy i ciągłego czuwania, dlatego w naszej ofercie znajdziesz usługi  obejmujące:

  • tworzenie i obsługę firmowych fan page’ów,
  • realizowanie kampanii facebookowych w oparciu o narzędzia  Facebook Ads, które skutecznie zwiększają zasięg firmowego fan page’a  poprzez wzrost liczby fanów („polubień”),
  • prowadzenie komunikacji z klientami na Facebooku – regularne zamieszczanie postów, organizowanie wirtualnych konkursów czy innych atrakcyjnych dla klientów form promocji.

Kampanie w mediach społecznościowych prowadzimy według przemyślanej strategii, co jest gwarancją osiągniecia zamierzonych przez Ciebie celów biznesowych. Ponadto duży nacisk kładziemy na:

  • monitoring treści internetowych – zanim przystąpimy do działania, musimy wiedzieć jak Twoja firma postrzegana jest przez innych, aby wiedzieć, na co położyć największy nacisk,
  • stałe śledzenie opinii oraz wpisów – zawsze trzymamy rękę na pulsie, aby przeciwdziałać ewentualnym niepożądanym opiniom; szybka i odpowiednia reakcja zawsze działa na korzyść firmy,
  • rzetelną analizę i optymalizację działań – co pozwala na obranie najskuteczniejszej drogi w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Twoimi klientami.