Kiedy warto wybrać pozycjonowanie long tail?

W ramach pozycjonowania prowadzone są zróżnicowane działania, których głównym celem jest dążenie do wyniesienia adresu strony internetowej na sam szczyt wyników wyszukiwania. Jeżeli zależy ci na tym, aby efekty te były jak najlepsze, wtedy warto pomyśleć o skorzystaniu z pozycjonowania long tail. Kiedy sprawdzi się ono najlepiej?

Long Tail  czyli im więcej, tym lepiej

 

Przede wszystkim pozycjonowanie long tail to taka technika, która polega na pozycjonowaniu większej liczby fraz niż przy standardowo prowadzonych działaniach SEO. Fraz może być od kilkuset lub nawet kilku tysięcy, przy czym składają się one z kilku wyrazów, odpowiadając długim zapytaniom w wyszukiwarce. Takie frazy wykorzystują przede wszystkim ci użytkownicy, którzy poszukują konkretnych produktów czy usług.

 

Główne zalety, jakie niesie ze sobą pozycjonowanie long tail, to:

  • uzyskanie stabilnych pozycji stron internetowych

  • szybki efekt działań pozycjonerskich

  • lepsza sprzedaż i konwersja

  • dłuższy czas spędzony przez użytkowania na tronie

  • opłacalne rozwiązanie ze względu na mniejszą konkurencyjność fraz

Long Tail najlepszy dla sklepów internetowych

 

Technika pozycjonowania long tail przede wszystkim sprawdza się w sklepach internetowych, w dużych serwisach, a także na tych stronach, które posiadają dużą liczbę podstron z wyraźnie oznaczonymi kategoriami.

 

W naszej Agencji Interaktywnej Internetica zajmujemy się świadczeniem usług pozycjonowania long tail. Sprawdzimy, czy to rozwiązanie sprawdzi się w przypadku twojej strony internetowej, a także dobierzemy takie słowa kluczowe, dzięki którym uzyskanie najlepszych rezultatów w działaniach SEO będzie jeszcze łatwiejsze.

 

Z nami nie musisz obawiać się o to, że pozycjonowanie nie przyniesie zadowalających rezultatów – mamy wieloletnie doświadczenie i wiemy, jak to zrobić. Sprawdź już teraz naszą ofertę i skontaktuj się z nami, by uzyskać indywidualną wycenę!