Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć?

W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono z kontami AdWords lub AdWords Express i pozwala na połączenie ich w jednym miejscu, co znacznie ułatwia ich obsługę.

 

Konta menedżerów przeznaczone są w szczególności dla reklamodawców pośrednich, czyli dla agencji zajmujących się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych AdWords, także dla dużych firm, które zarządzają wieloma kontami jednocześnie.

 

Dlaczego warto mieć konto menedżera AdWords (MCK)?

  • wystarczy tylko jedno logowanie, aby mieć dostęp do wszystkich kont AdWords i zarządzać nimi

  • można korzystać z opcji nawigacji, wyszukiwania, zarządzania z jednego panelu

  • tworzenie nowych kampanii i zarządzanie nimi jest znacznie prostsze

  • porównanie wydajności kont i generowanie raportów dla nich jest szybsze

  • można korzystać z płatności skonsolidowanych, by w ten sposób otrzymać jedną fakturę dla wszystkich kont

  • możliwość łatwego tworzenia i łączenia kont AdWords

  • użytkownikom kont menedżera można przypisać różne poziomy dostępu, a mianowicie „administracyjny”, „standardowy”, „tylko do odczytu” i „tylko e-mail”

 

Żeby otworzyć konto menedżera AdWords (MCK), należy skorzystać z przycisku „Utwórz konto”, a następnie wybrać odpowiedni rodzaj konta. Nowe konto zaczyna działać wtedy, gdy Google dokona jego weryfikacji.

 

 

Gdy chcesz korzystać z konta menedżera do zarządzania różnymi kampaniami w Google AdWords, w takim przypadku jesteśmy do twojej dyspozycji w naszej Agencji. Nasi specjaliści, którzy sami korzystają z tego narzędzia, służą zawsze fachową pomocą.