Kupony AdWords i korzystanie z nich

Kupony, czyli kody promocyjne AdWords są dostępne na rynku już od kilku lat i wzbudzają duże zainteresowanie. Dzięki nim do konta reklamodawcy korzystającego z AdWords dodawana jest bezpłatna kwota przeznaczona na reklamę. Skąd wziąć kod promocyjny i jak go wykorzystać?

Zasadniczo o kupon AdWords nie można prosić – Google oraz partnerzy, w tym agencje zajmujące się SEM i SEO oraz dostawcy usług hostingowych, od czasu do czasu prowadzą kampanie, w trakcie których rozdają kody promocyjne. Warto pamiętać o tym, że kuponu nie można zakupić – chociaż nierzadko dostępne są one na aukcjach internetowych, to jednak skorzystanie z nich może prowadzić do zawieszenia konta wykorzystywanego w kampanii AdWords.

Kupony AdWords kierowane są przede wszystkim do nowych reklamodawców, którzy niedawno założyli własne konta, ale również mogą otrzymywać je ci, którzy prowadzą już działania marketingowe. Konieczne jest przy tym spełnienie odpowiednich wymagań, aby skorzystać z kodów.

Jak działają kody promocyjne AdWords:

  • na swoim koncie AdWords wpisz otrzymany kod promocyjny przed momentem upływu jego ważności – pamiętaj o tym, że środki nie są przyznawane od razu

  • w wyznaczonym terminie spełnij wymogi dotyczące oferty i twojego kuponu, na przykład wydaj daną sumę na promocję

  • odbierz przyznane ci środki – zwykle pojawiają się one na koncie w ciągu kilku dni

Informacje na temat możliwości uzyskania dodatkowych środków dostępne są również na stronie zarządzania kodami promocyjnymi znajdującej się na koncie AdWords.

O czym należy pamiętać:

  • kody promocyjne są na ogół przeznaczone do użytku tylko dla jednego klienta

  • przy wymogu dotyczącym wydania określonej sumy na działania promocyjne wydatki liczone są tylko od momentu przyznania i uruchomienia kuponu

  • niewykorzystana kwota promocyjna nie może być przenoszona po zmianie ustawień płatności, na przykład z ręcznych na automatyczne

  • kupon AdWords może być wydany tylko na reklamy

  • po wykasowaniu konta AdWords nie ma możliwości zwrotu pozostałego salda

Jeżeli masz pytania dotyczące kuponów AdWords i chcesz uzyskać dodatkowe środki na reklamę, skontaktuj się z naszą Agencją Internetica!