Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych?

 

Wyszukiwarka internetowa jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym do promocji stron – jednakże prowadzone w jej ramach działania SEO to nie wszystko. Google oferuje swoim użytkownikom specjalną formę promocji z wykorzystaniem swojej wyszukiwarki – to linki sponsorowane AdWords. Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych i kiedy warto się na nie zdecydować?

 

Linki sponsorowane widoczne są w wyszukiwarce Google po wprowadzeniu do niej określonych fraz – wyświetlają się na samym szczycie wyników oraz w bocznym okienku. Są one wyróżnione i oznaczone jako reklamy.

 

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords zaliczane są do kampanii typu PPC, czyli Pay-Per-Click, w przypadku których zapłata za realizowane działania rozliczana jest za jedno kliknięcie w reklamę. Płatność za linki opiera się na z góry wyznaczonym budżecie, dlatego też nie ma ryzyka, że będzie on przekroczony, a tym samym promocja będzie zbyt kosztowna dla firmy. Kampanie AdWords prowadzi się na podstawie dobranych słów kluczowych opisujących stronę internetową. Stawki za kliknięcia zależne są przede wszystkim od konkurencyjności dobranych fraz, a także od pomniejszych czynników, na przykład godziny wyświetlania linku sponsorowanego.

 

Najważniejsze zalety linków sponsorowanych to:

  • korzystna forma rozliczeń – opłaty pobierane są jedynie za potencjalnych klientów, którzy wchodzą na stronę przez link sponsorowany

  • pełna kontrola – nad przebiegiem kampanii oraz jej kosztami

  • natychmiastowy efekt – nie trzeba na niego czekać, tak jak w przypadku pozycjonowania

  • docierają do sprecyzowanego klienta – wyświetlają się tylko wtedy, gdy wprowadzi on do wyszukiwarki określną frazę

 

Wprawdzie kampanie linków sponsorowanych można prowadzić samodzielnie, jednak o wiele lepszym rozwiązaniem z punktu widzenia ich skuteczności jest powierzenie ich ekspertom w swojej dziedzinie.

 

W naszej Agencji Interaktywnej Internetica specjalizujemy się w kompleksowym prowadzeniu tego rodzaju kampanii reklamowych. Dzięki temu nie tracisz swojego czasu, ponieważ to my możemy zająć się dla ciebie wszystkim. Opracujemy optymalny plan promocji zgodnie z przemyślaną strategią, biorąc pod uwagę charakter twojej działalności oraz wyznaczony budżet, a następnie będziemy raportowali ci efekty, które na pewno zadowolą cię całkowicie. Jednoczenie nie musisz obawiać się o wysokie koszty – u nas zawsze są atrakcyjne i konkurencyjne.

 

 

Zapraszamy do skorzystania z oferty naszej Agencji Interaktywnej Internetica – z nami twoja strona internetowa w końcu będzie dobrze widoczna i zacznie przynosić ci oczekiwane zyski!