Reklamy graficzne AdWords

Dzięki AdWords można promować się nie tylko słowami, ale również grafikami – ta opcja wzbudza obecnie coraz większe zainteresowanie, ponieważ ma także wysoką skuteczność. Na czym polega w AdWords reklama graficzna i jak można z niej skorzystać?

 

Reklamy graficzne AdWords Google składają się z obrazu, który obejmuje informacje o danych produktach czy usługach zgodne z życzeniem reklamodawcy. Może być to obraz nieruchomy, ale również animowany, na przykład w formacie Flash czy HTML5. Może mieć również różne rozmiary.

 

Google zastrzega, że nieczytelne czy niezwiązane z treścią reklamowanych witryn obrazy nie będą dopuszczane do promocji. Zabronione jest także stosowanie efektów migania i innych rozpraszających użytkowników, naśladowanie reklamą treści witryny, artykułów prasowych czy też reklam tekstowych. Google dodatkowo stosuje klasyfikację rodzinną, aby reklama graficzna mogła trafić do odpowiednich odbiorców. Warto pamiętać o tym, że w AdWords reklama graficzna niespełniająca wielokrotnie kryteriów Google może doprowadzić do wyłączenia domeny i zawieszenia konta.

 

Publikowanie reklam graficznych AdWords możliwe jest na różnych stronach internetowych oraz w sieci reklamowej AdWords. Gdy użytkownik kliknie w daną reklamę, jest on przenoszony na stronę internetową reklamodawcy.

 

Aby zastosować taką formę reklamy, należy stworzyć odpowiedni obraz, a następnie przesłać plik na swoje konto AdWords lub skorzystać ze specjalnych narzędzi oferowanych przez Google i zaprojektować reklamę na podstawie szablonu.

 

Gdy chcesz skorzystać z reklamy graficznej w AdWords, jesteśmy całkowicie do dyspozycji w naszej Agencji Internetica – pomożemy ci w jej zaprojektowaniu, a następnie wdrożeniu i będziemy dla ciebie nadzorować kampanię i raportować jej wyniki.